CAFETARIA "DE POORT"

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 2122 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria "De Poort". Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 19:59 het was heerlijk de bakjes met patat waren kapot
26 jun 2026 om 19:40 Voor het eerst hier besteld, meestal bij de Kwalitaria gedaan, omdat die om de hoek zit. (Dat is vaak te ver doorbakken en bezorging is regelmatig te laat) Maar nu, wat een verschil zeg. Goede krokante friet, prima snacks en alles warm. Snel bezorgd!
25 jun 2026 om 20:36 Het eten was super goed zoals gewoonlijk snelle bezorging echt een aanrader beter cafetaria heb je niet
22 jun 2026 om 19:21 heeft goed gesmaakt dan je wel vriend remco
21 jun 2026 om 23:46 het was weer heel goed. Het is altijd super verpakt zodat het ook echt heet op tafel staat.
21 jun 2026 om 19:03 was weer super zoals gewoonlijk
20 jun 2026 om 19:14 het is altijd lekker bij hun. keurig bezorgd op de tijd die ik had aangegeven.
15 jun 2026 om 18:26 Ja, alles was helemaal goed!!!
14 jun 2026 om 11:59 bezorger was zijn protomonee vergeten kon geen wisselgeld geven
10 jun 2026 om 20:23 altijd goed en super snel