Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria "De Poort". Meer weten? Ontdek meer
Aalt
26 jun 2026 om 19:59
het was heerlijk de bakjes met patat waren kapot
Hugo
26 jun 2026 om 19:40
Voor het eerst hier besteld, meestal bij de Kwalitaria gedaan, omdat die om de hoek zit. (Dat is vaak te ver doorbakken en bezorging is regelmatig te laat) Maar nu, wat een verschil zeg. Goede krokante friet, prima snacks en alles warm. Snel bezorgd!
Arta
25 jun 2026 om 20:36
Het eten was super goed zoals gewoonlijk snelle bezorging echt een aanrader beter cafetaria heb je niet
Arjan
22 jun 2026 om 19:21
heeft goed gesmaakt dan je wel vriend remco
Mirjam
21 jun 2026 om 23:46
het was weer heel goed. Het is altijd super verpakt zodat het ook echt heet op tafel staat.
Gerrit
21 jun 2026 om 19:03
was weer super zoals gewoonlijk
Danielle
20 jun 2026 om 19:14
het is altijd lekker bij hun. keurig bezorgd op de tijd die ik had aangegeven.
M
15 jun 2026 om 18:26
Ja, alles was helemaal goed!!!
Arjan
14 jun 2026 om 11:59
bezorger was zijn protomonee vergeten kon geen wisselgeld geven
Nordin
10 jun 2026 om 20:23
altijd goed en super snel